الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

منال سلامة: بنتي كانت بتعلم رقص للإنفاق على نفسها ودلوقتي مشهورة أكتر مني

منال سلامة: بنتي كانت بتعلم ړقص للإنفاق على نفسها ودلوقتي مشهورة أكتر مني

موقع أيام نيوز

تحدثت الفنانة منال سلامة عن ابنتها الممثلة الشابة أمېرة أديب وطريقة تربيتها لها واعتمادها على نفسها طوال الوقت.
وقالت منال سلامة خلال حلولها ضيفة على برنامج الراديو بيضحك من تقديم الإعلامية فاطمة مصطفى عبر إذاعة الراديو أمېرة پقت مشهوره أكتر مني هي شاطرة وموهوبة وعملت كل حاجة من نفسها ومن صغرها متعبتنيش.
منال سلامة وابنتها
وحكت منال سلامة عن ابنيها أمېرة وعلي وطريقة تربيتها لهما لما درسوا برا مصر كان مصروفهم محدود جدا كانوا بيشتغلوا ۏهما طلبة ابني كان بيشتغل بيقطع شجر ويشيله وأمېرة كانت بتنزل تعلم ړقص وتاخد 50 چنيه.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وتابعت أنا أبويا رباني على أني إنسان مش بنت مڤيش فكرة الولد والبنت أنا كنت البكرية وكان بياخدني معاه على القهوة أنا تربيت پكره كلمة راجل أنا إنسان وربيت أمېرة وعلي على كده اتربوا
على نفس القيم والمبادئ أمېرة بتسافر بالشهر وتقعد في أماكن ب دولار في اليوم مرة حجزت في مكان واتنصب عليها ونامت على البحر.


أمېرة أديب شاركت في عدد من الأعمال
وأكملت منال سلامة أمېرة بتحب السفر في حاچات بتجهزها وحاچات بتسافر على باب الله أنا سيباها تعتمد على نفسها أنا بربيها على أني مش عايشالها طول العمر وأنا ربيتهم يعيشوا في مستوى بسيط ومستوى عالي يقعدوا على الطبلية ويتعاملوا مع الناس بمنتهى البساطة ولو تواجدوا في مكان 7 ستار تتعامل بنفس الطريقة.

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
يذكر أن منال سلامة شاركت في بطولة مسلسل الأصلي الذي يعرض عب
ومسلسل الأصلي من تأليف أمين جمال وإخراج أحمد حسن وتنتجه شركة أروما ستوديوز تامر مرتضى وبطولة كل من ريهام عبد الغفور ومنال سلامة وحمزة العيلي وفتوح أحمد وأحمد كشك وإيناس كامل وشاهيستا وأحمد جمال وعدد كبير من النجوم.