الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

في واحد جارنا مراته ماټت وسبتله ٣ صبيان

في واحد جارنا مراته ماټت وسبتله ٣ صبيان

موقع أيام نيوز

‏في واحد جارنا مراته ماټت وسبتله ٣ صبيان أكبرهم كريم في ٣ ابتدائي بعد مۏتها بفتره سمعنا انه داخل على مشروع جواز وفعلا اتجوز واحدة مطلقة متجوزة مرتين قبل كده واطلقت لان كل دكتور راحتله أكد إنها مستحيل تخلف قال دي أنسب واحدة عشان عيالي وخصوصًا انه بيسافر مش برا مصر بس بعيد عنهم بيجي ‏أجازة كل ٢٠ يوم وهي صغيرة في السن أوي وجميلة أوي وشيك جدااا وكلنا قلنا واحدة زي دي وبالجمال والشياكة دي ازاي هتربي ٣ اطفال مع مرور الوقت لقينا الاولاد حالهم بيتغير ١٨٠ درجة للأحسن بقوا نضاف جدا واسلوبهم في الكلام حلو اوي اوي عمرنا ما سمعناها بتزعق لحد فيهم أو بتشخط في حد ..

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

‏ اشتركت لهم في نادي والولد الكبير بتخليه يتعلم لعب الكارتيه وجبتله مدرسين خصوصين في البيت وال٢ الصغيرين ودتهم حضانة والله كريم مش بينزل غير وقميصه مكوي يعني الحلو كله بتعمله معاهم جت مره تعبت اوووي وعشان جوزها في شغله كلمت اخوها وراحو لدكتور قالها انتي حامل. نعم!! حامل ازاي..!؟

قالها ‏بقولك حامل مصدقتش راحت لدكتور و٢ و٣ قالو نفس الكلام وبعد شهر واتنين من الحمل الدكتور قالها انتي حامل في توأم، الله على فرحتها مش هعرف اوصفها وقضت فترة حملها وطبعا كانت حامل في بنت و ولد قبل ولادتها بشوية ابن جوزها الكبير قالها يا ماما عايز اطلب منك طلب وخاېف قالتله متخفش يا حبيبي.

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.

‏اطلب قالها اختي اللي جاية نفسي اسميها على اسم ماما بدون تفكير او تردد قالتله من عنيا يا كريم وجت معاد ولادتها جوزها قالها هودي العيال عند عمتهم لحد ما تولدي وتقعدي عند اهلك وتيجي رفضت بشده وقالتله عيالي ال ٣ هيجو معايا بيت أهلي وفعلا اخدتهم معاها قعدت اسبوعين ولما جت وهي نازلة ‏من العربيه لقناها جايبة أغلى شنط للأولاد للمدرسة والحضانة و أغلى جزم وكوتشيات واكياس مليانة كراريس وكشاكيل وأقلام وأنضف وأغلى لبس والله شوفته بعنيا وفعلا سمت البنت على اسم أم الأولاد.

امبارح بقا سمعنا صړيخ وعياط طلعنا نشوف في ايه لقينا كريم عمه بيضربه ضړب مۏت وده عشان مش بيسمع كلام ‏مرات عمه ودي مش اول مره يضرب الواد ويبهدله لقينا مرات أبوه نزله تجري وشدت الواد من دراع عمه وقالتله: لولا انك عمه وراجل كبير أنا كنت مسحت بيك الأرض ولو مديت ايدك عليه تاني هقطعهالك.

قالها ده مش ابنك قالتله ده ابني ڠصب عنك وڠصب عن الدنيا كلها أنا عندي ٥ عيالي تلاتة بالله العظيم اللي

‏هيقرب من حد فيهم هاكله بسناني وعلى الله ترمش لحد منهم بطرف عينك انا اللي هقفلك ومش هعمل حساب لحد وعلى فكرة انا اللي قايله لكريم ميسمعش كلام اي حد أنا ابني مش خدام عند حد. وقعدت مسكت كريم وقالتله بشخطة متعيطش وبقولك قدام الكل متسمعش كلام حد مهما كان انت فاهم ولو اتكررت تاني وحد ‏مد ايده عليك يا كريم أنا مش هرحمه. وبعد الواد ما كان مېت من العياط مسكتش غير لما اخدته في حضنها ومطلعتش الشقه غير لما راحت بيه علي السوبر ماركت جابتله كيس مليان حاجات حلوه...اني تم القراءة عليكم ب صل على سيدنا محمد وعلى اله واصحابه وسلم

تفتكرو دي يتقال عليها مرات أب.